Thursday 26 March 2015

Testimoni 6 : Lepas 4 Hari Bersalin Dah Boleh Turun Naik Tangga , Lepas Seminggu Luka Ceaser Kering Cantik

Assalammualaikum semua,

Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk mencoretkan sesuatu di blog kesayangan ida ni hihihihi. Entri kali ini ida kongsikan lagi testimoni dari customer yang amalkan Set Berpantang Shaklee. Kali ini dari Puan Rosni pula. Jom baca perkongsian beliau pula :-



Puan Rosni ini bersalin secara pembedahan tetapi beliau tidak alami sebarang masalah apabila hari ke 2 selepas bersalin beliau telah dibenarkan keluar sebab baby tiada jaundis dan luka pembedahan cepat ok. Bagi yang bersalin secara pembedahan luka bersalin perlulah dijaga dengan sebaik mungkin tetapi Alhamdulillah selepas amalkan Set Berpantang Shakee selepas seminggu luka pembedahan beliau kering dan jahitan mula tanggal.Bayangkan hari ke 4 beliau dah boleh turun naik tangga.

Puan Rosni amalkan ESP, Vita Lea, Vit C, B Complex, Ostematrix dan Zinc Complex Shaklee. Set Berpantang ini adalah Set Berpantang Lengkap Shaklee.

Puan Rosni antara customer yang berpuas hati selepas mengamalkan Set Berpantang Shaklee. Bagaimana dengan anda yang sedang mencari Set Berpantang? Apakah pilihan anda?

Ingin rasakan perbezaan berpantang dengan Set Berpantang Shaklee boleh hubungi ida untuk dapatkan Set Berpantang Shaklee

Klik link dibawah untuk ketahui entri-entri yang lepas.

  1. Apa Itu Penyakit Kuning @ Jaundice Pada Bayi.
  2. 12 Pantang Larang buat Ibu Didalam Pantang
  3. Apa itu Luka Episiotomi dan Penjagaannya?

Puan Ida
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Bandar Kinrara , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment