Saturday 2 May 2015

3 Bulan Sudah Anak Syurga Umi ~ Nur Ain Zahra

Assalammualaikum semua. Hari ini quickie entry. Cuma nak update tentang anak dara ida Nur Ain Zahra. Ok hari ini Ain dan 3 bulan. Sekejap je masa berlalu Ain dah 3 bulan. Rasa baru je umi  lahirkan Ain. Alhamdulillan 3 bulan ini Ain membesar dengan sihatnya dengan susu umi sepenuhnya. Syukur dipanjatkan kepadaNya kerana dimurahkan rezeki susu umi buat Ain.


Adik Ain with Abg Elman. Anak-anak Syurga umi dan ayah

Berat : 5.5 kg
Tinggi : 59 c
Lilitan Kepala : 40 cm

Masa 3 bulan ni Ain dah boleh senyum bila di panggil nama.kalau agah-agah dah boleh gelak-gelak hihihihi. Memori indah yang tak mungkin umi lupa melihat anak syurga umi membesar. Alhamdulillah umi di beri kesempatan untuk melihat anak syurga umi ini membesar depan mata umi sendiri. Cuma umi kurang mendapat peluang ini ketika melihat Abg Elman membesar. Tapi umi tetap bersyukur kerana sekarang umi melihat sendiri anak umi membesar depan mata umi.

Syukur umi dan ayah panjatkan kepadaNya kerana masih meminjamkan anak syurga ini buat umi, ayah dan abg Elman. Kami semua sayang Ain sangat-sangat. Semoga Ain terus membesar dengan sihat hendakNya.

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda mahupun orang tersayang?
Ingin menjana pendapatan 4,5 atau 6 angka hanya dari rumah?

Boleh hubungi ida:-

Puan Ida
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment