Monday 27 April 2015

.... 4 Hari Makan Set 3M, Dapat Kumpul Stok 38 oz ~ Acik

Assalammualaikum. Ibu mana yang tidak gembira bila dapat menyusukan bayi mereka sedari lahir dengan susu ibu. Dan semakin ramai juga ibu-ibu yang mengambil inisiatif untuk menyusukan bayi mereka dengan susu ibu sahaja sehingaa 2 tahun. Alhamdulillah kerana susu ibu adalah susu yang terbaik buat si manja kita.

Entri kali ini ida kongsikan lagi testimoni dari customer yang mengamalkan Set Penyusuan 3M Shaklee. Memang tidak dinafikan Set Penyusuan 3M Shaklee memang mendapat perhatian sekarang bagi ibu-ibu yang dalam fasa menjayakan penyusuan dengan si manja mereka. Tapi bukanlah maksud ida semua ibu-ibu makan Set Penyusuan 3M terus susu ibu memancut-mancut ye. Perlu juga ibu-ibu fahami konsep penyusuan itu sendiri iaitu Demand & Supply. Ia turut disertai dengan beberapa tip-tip penyusuan yang penting. Nak tahu apa kenalah dapatkan Set Penyusuan 3M dari ida kan hihihihi.

Jom ikuti kisah Puan Acik yang mengamalkan Set Penyusuan 3M:-



Dengan bantuan Set Penyusuan 3M yang diamalkan secara konsisten walaupun baru 4 hari beliau sudah mampu dapatkan stok susu EBM buat simanja beliau sebanyak 38 oz Wow menarikkan pasti ramai yang teruja dan bersemangat tengok stok susu EBM Puan Acik ni kan. Kat bawah ni belia kongsikan juga gambar stok susu EBM beliau.



 Pasti ramai yang teruja nak dapatkan Set Penyusuan 3M ni kan. Nak tahu juga tip-tip bagi menjayakan penyusuan susu ibu boleh hubungi ida. Ida akan sertakan tip-tip ini dengan setiap pembelian Set Penyusuan 3M Shaklee ini. Mari kita sama-sama menjayakan penyusuan susu ibu bersama si manja kita.

Nak baca kisah-kisah ibu menyusu yang mengamalkan Set Menyusu Shaklee & Set Penyusuan 3M boleh klik link dibawah ini:-

  1. Set Penyusuan 3M " Deep Freezer Penuh Dengan Stok Susu EBM & Si Abang turut Tumpang Sekaki Stok EBM" - Puan Anne
  2. Dengan Set Menyusu Shaklee ....... Susu Ibu Semakin Banyak & Lemak Berkrim  ~ Puan Alifah.
  3. Set Penyusuan 3M - Terbuka Hati Beli Set 3M Selepas Melihat Stok Susu EBMku Didalam Deep Freezer.

Puan Ida
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Bandar Kinrara , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment