Monday 13 April 2015

Set Penyusuan 3M " Deep Freezer Penuh Dengan Stok Susu EBM & Si Abang turut Tumpang Sekaki Stok EBM" - Puan Anne

 Assalammualaikum semua,

Entri ida hari ini ida nak kongsikan testimoni dari seorang ibu menyusu dan stok susu EBM buat si manja beliau. Alhamdulillah anak beliau berjaya fully breastfeed selama 7 bula dengan stok susu EBM yang melimpah ruah.Nak tahu kisah beliau jemput baca testimoni dibawah ni ye.Perkongsian sari Puan Anne:-


Dan ini pula Puan Anne bersama baby Faheem serta stok susu EBM buat Faheem.Malahan stok susu EBM ini turut diambil oleh si abang yang berusia 2 tahun 4 bulan.Alhamdulillah susu beliau masih mmencukupi buat si manja beliau.


Pasti ramai nak tahu apa rahsia Puan Anne ni kan.Bagi menjayakan penyusuan susu ibu konsep demand and supply perlu lah difahami oleh semua ibu menyusu iaitu SEMAKIN BANYAK PERMINTAAN SEMAKIN TINGGI PENGELUARAN. Selain itu perlu ibu menyusu ingat 3 perkara ini iaitu :-

  1. Perlu minum  3 liter sehari
  2. Konsisten Pam 3 jam sekali 
  3. Perbanyakkan berDOA dimurahkan rezeki susu ibu buat simanja anda.


Selai dari 3 perkara diatas ini rahsia Puan Anne ini ialah pengambilan Set Menyusu Shaklee a.k.a Set Penyusuan 3M. Alhamdulillan dengan bantuan Set Penyusuan 3M ini juga susu beliau semakin banyak dan sentiasa mencukupi buat simanja beliau.

Ha itu kisah kembara penyusuan susu ibu Puan Anne bersama baby Faheem.
Bagaimana dengan anda? 

Anda ingin ibu menyusu yang ingin dapatkan Set Penyusuan 3M, Boleh hubungi ida. In Sha Allah ida kan membantu anda beserta TIPS untuk menjayakan penyusuan susu ibu ini.

Nanti ida akan kongsikan pula penyusuan ida bersama anak ida Nur Ain Zahra ye.Nantikan entri tersebut hihihi

Berminat hubungi ida:.-


Puan Ida
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Bandar Kinrara , Puchong dan kawasan sekitarnya



0 comments:

Post a Comment