Wednesday 29 April 2015

" 12oz ++ Selepas Seminggu Amalkan Set 3M" ~ Puan Lizz

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua. Harini nak update entri pasal testimoni Set Penyusuan 3M Shaklee lagi. Kali ini testimoni dari Puan Lizz. Beliau amalkan Set Penyusuan 3M selama 1 minggu secara konsisten dan hasil beliau mengepam selepas seminggu adalah seperti dibawah ini.Hihihihi teruja tak tengok hasil yang beliau peroleh. Dah lah melimpah ruah susu pun nampak lemak berkrim.Sekali pam boleh dapat 12 oz ++.





Alhamdulillah rezeki baby beliau di samping usaha beliau untuk memberi yang terbaik buat bayinya. Dan semakin ramai ibu-ibu memilih untuk mengambil Set Penyusuan 3M ini bagi menjayakan penyusuan susu ibu dengan bayi mereka kerana set ini membekalkan segala nutrisi yang diperlukan oleh badan ibu yang menyusukan anak bagi memastikan ibu sentiasa bertenaga, ceria dan tidak stress semasa dalam fasa penyusuan susu ibu ini. Bila mood ok badan bertenaga barulah susu keluar dengan meriahnya kan.

Ingin mencuba Set Penyusuan 3M ini boleh hubungi ida dan ida akan sertakan tip-tip menarik tetapi hanya untuk customer kesayangan ida sahaja.

Puan Ida
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Bandar Kinrara , Puchong dan kawasan sekitarnya


0 comments:

Post a Comment