Monday 16 March 2015

Testimoni 3 : Boleh Duduk Bersila Lepas Seminggu Berpantang sebab Luka Episio Cepat Sembuh.Penangan Set Berpantang

Assalammualaikum semua. Alhamdulillah syukur kehadratNya kerana masih memberi kesempatan dekat Ida untuk mencoretkan serba sedikit info berguna buat semua pembaca setia blog ini.

Ok hari ini ida nak berkongsi lagi testimoni dari customer yang mengamalkan Set Berpantang Shaklee.Kali ini perkongsian dari Puan Arissa.Jemput baca pengalaman beliau berpantang dengan Shaklee ye.




Kata Puan Arissa :-

Dalam masa seminggu luka episio dah sembuh dan beliau sudah boleh duduk bersila.Selain itu beliau tidak mengalami masalah untuk membuang air besar yang mana kebanyakkan ibu lepas bersalin akan alami masalah susah buang air besar.Dan paling best muka nampak sentiasa glowing biarpun dalam pantang.

Itu apa yang dirasai sendiri Puan Arissa selepas amalkan Set Berpantang Shaklee. Alhamdulillah ramai yang telah merasai kesan positif selepas amalkan Set Berpantang Shaklee ini antaranya 2 llagi testimoni dibawah ini.Jemput baca untuk ketahui kisah merela pula :-


Bagi yang masih mencari Set Berpantang ida syorkan amalkan Set Berpantang Shaklee ini yang mana ida turut merasai kelainan berpantang dengan Set Berpantang Shaklee ini. Next entry nanti ida cerita pula kisah ida berpantang dengan Shaklee k. Stay tuned.....

Berminat nak dapatkan Set Berpantang Shaklee ataupun apa-apa produk Shaklee boleh hubungi ida ye:-

Puan Ida
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Bandar Kinrara , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment