Thursday 12 March 2015

Testimoni 2 : Pertama Kali Berpantang Cara Moden , Susu Badan Banyak & Baby Sihat serta Aktif

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua,

Hari ini ida nak berkongsi lagi testimoni dari custmer yang amalkan Set Berpantang Shaklee. Beliau pertama kali amalkan Set Berpantang Shaklee untuk kelahiran anak ke 3 beliau.Jom kita baca pengalaman beliau berpantang dengan Set Berpantang Shaklee.

Ini testimoni customer saya + anak buah... dia ambil set berpantang.. dia baru mencuba Shaklee untuk anak yang ke 3... nak moden skit katanya... akak ni dapat info pasal Shaklee ni di internet sahaja.. hebatkan Shaklee ni.. semua org tergila-gilakan nye... Yang boleh jadi anak buah saya tu, bila dia ke Branch ipoh tapi tak dapat nak beli sebab bukan ahli.. nak dijadikan rezeki saya hari tu, saya ke Shaklee nak beli barang.. terus akak ni minta jadi ahli.. senang sikit nak beli lain kali katanya...


Alhamdulillah dengan amalkan Set Berpantang Shaklee baliau tiada masalah untuk berjaga sepanjang malam untuk susukan bayi beliau disamping uruskan baby.Kata beliau lagi susu badan juga banyak serta badan tak panas.

Itu antara pengalaman customer yang amalkan Set Berpantang Shaklee.Dan Alhamdulillah ramai yang memberi feedback yang positif. Bagaimana pula dengan anda yang bakal melahirkan? Apakah pilihan set untuk anda berpantang nanti.Jika ingin rasakan kelainan berpantang dengan Set Berpantang Shaklee boleh hubungu ida ye.

Klik link dibawah ini untuk baca pula testimoni dari customer yang turut amalkan Set Berpantang Shaklee.


Puan Ida
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Bandar Kinrara , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment